2014-2015 Eğitim-Öğretim Yılında Giden Öğrencilerimizin kayıt süreci iki aşamadan oluşmaktadır.
Ardahan Üniversitesi için;
Ardahan Üniversitesi’nin kayıt yenileme tarihlerini takip ederek, eğer ikinci öğretim sınıfında yer alıyorsa harç yatırarak değilse harç yatırmadan öğrenci bilgi sistemi üzerinde ders kayıtlarını yapmaları gerekmektedir. Burada dikkat edilmesi gereken hazırlanan öğrenim protokolüne uygun olarak ders kaydı yapmalarıdır. Eğer ki ders müfredatındaki değişiklik sebebi ile öğrenim protokolündeki derslerde değişme olmuşsa Farabi Koordinatörlüğü ile iletişime geçerek ekle-sil formu hazırlamaları önem arz etmektedir.
Gittikleri Üniversiteler İçin;
Öğrencilerimiz gidecekleri Üniversitelerin de ders kayıt tarihlerini takip ederek ya da gidecekleri üniversitelerin Farabi Koordinatörlükleri ile iletişime geçerek ilgili tarihleri öğrendikten sonra ilgili üniversiteye giderek ders kayıtlarını gerçekleştirmeleri gerekmektedir. Aynı şekilde öğrenim protokolünde yer alan derslerde değişiklik olması durumunda ekle-sil formu hazırlamaları gerekmektedir. Ders kayıtları sonrasında kayıt yaptırdıklarına dair belgeyi Farabi Koordinatörlüğümüze iletmeleri gerekmektedir. Kayıt belgelerini iletmeyen öğrencilerimiz burslardan yararlanamayacaktır.
2014-2015 Eğitim-Öğretim Yılında Giden Öğrencilerimizin kayıt süreci iki aşamadan oluşmaktadır.
Ardahan Üniversitesi için;
Ardahan Üniversitesi’nin kayıt yenileme tarihlerini takip ederek, eğer ikinci öğretim sınıfında yer alıyorsa harç yatırarak değilse harç yatırmadan öğrenci bilgi sistemi üzerinde ders kayıtlarını yapmaları gerekmektedir. Burada dikkat edilmesi gereken hazırlanan öğrenim protokolüne uygun olarak ders kaydı yapmalarıdır. Eğer ki ders müfredatındaki değişiklik sebebi ile öğrenim protokolündeki derslerde değişme olmuşsa Farabi Koordinatörlüğü ile iletişime geçerek ekle-sil formu hazırlamaları önem arz etmektedir.
Gittikleri Üniversiteler İçin;
Öğrencilerimiz gidecekleri Üniversitelerin de ders kayıt tarihlerini takip ederek ya da gidecekleri üniversitelerin Farabi Koordinatörlükleri ile iletişime geçerek ilgili tarihleri öğrendikten sonra ilgili üniversiteye giderek ders kayıtlarını gerçekleştirmeleri gerekmektedir. Aynı şekilde öğrenim protokolünde yer alan derslerde değişiklik olması durumunda ekle-sil formu hazırlamaları gerekmektedir. Ders kayıtları sonrasında kayıt yaptırdıklarına dair belgeyi Farabi Koordinatörlüğümüze iletmeleri gerekmektedir. Kayıt belgelerini iletmeyen öğrencilerimiz burslardan yararlanamayacaktır.
|